Hvorfor navnet a-round?

Løsninger, der når hele vejen rundt

For at kunne løse et komplekst problem, kræver det ofte løsninger, som når hele vejen rundt i din virksomhed 🌍

Det hele starter med, at vi lærer virksomheden at kende: historien, matriklen, styrker, svagheder, muligheder, mål, visioner og konkurrenter.

Med den viden rammer vores projektoversigt altid inden for skiven 🎯

👋 Vi siger jævnligt “nej tak” til nye kunder og farvel til eksisterende

Vores medarbejdere er drevet af at skabe resultater for passionerede kunder, som behandler os ordenligt – vi er ikke et call-center.

Vi er passionerede nørder, der elsker vores arbejde og skaber relationer. Der er ikke noget vi hellere vil undgå end kunder, der altid fjerner det gode humør.

Derfor siger vi nogle gange nej tak og farvel, så vi kan have mere fokus på de kunder, som er søde og rare.

Kompetenceområder

● Design

Logo – Idenditet – Web – Tryksag – 3D – Animation – UI/UX

● Programmering

WordPress – Laravel – API – IT-Support – Shopify – Infoskærme

● Markedsføring

SoMe – Google Ads – SEO – Video – Foto – Planlægning – Tekstforfatning

● Rådgivning

Analyse – Handlingsplan – Foredrag – Workshop – Undervisning

😎 Fra idé til eksekvering har aldrig været nemmere

Da vi ikke er afhængige af freelancere, samarbejdspartnere og anden hjæp udefra, kan vores produktioner blive til virkelighed hurtigt – meget hurtigt.

For at du ikke skal gentage dig selv, har vi typisk tilknyttet et par kontaktpersoner, som kender din virksomhed rigtig godt, men vi gør en dyd ud af, at alle hos os kender til din virksomhed.

🔨 Det rigtige værktøj, der gør en forskel

Vi elsker hardware og software. Vi er de første, der trykker opdatér og de første der skifter, når vi finder noget, som er bedre. Det gør, at vores værktøjskasse indholder de mest effektive værktøjer.

💡 Anbefalinger og netværk er vores markedsføring

Vores kunder kommer primært fra anbefalinger og netværk. Vi investerer i det gode produkt og gør det ekstra, som skal til for at imponere.

🥳 Langvarige sunde kundeforhold

Vi tror på, at lange sunde kundeforhold skaber en bedre forretning for os og for kunden. Derfor ansætter vi aldrig sælgere. At jagte den næste kunde er ikke i vores DNA, og vi lover ikke guld og grønne skove for at få en underskrevet kontrakt.

⭐️ Succes Plan

Sammen afdækker vi jeres servicebehov og lægger en plan – en Succes Plan. I bund og grund er det en måde for os at holde kontakten og sikre, at jeres ambitioner for jeres nye løsning bliver indfriet.

Hvis din virksomhed har succes, har vi succes – det er nok vores største hemmelighed.

👉 Læs mere om hvad en Succes Plan indeholder

Skabt succes siden 2015

Et vaskeægte iværksættereventyr – fra Køkken til Kronborg

Hvordan startede det hele?

Efter at have været gået på samme skole i et par år og haft gruppearbejde i samtlige projektopgaver, besluttede vi at skrive bachelorprojektet sammen. Et projekt, hvor vi tog skeen i egen hånd og startede vores egen virksomhed.

Hvis man kan holde til det, er det anbefalesværdigt, men det var bestemt ingen dans på roser.

Det var måden for os at kunne starte med vores virksomhed stille og roligt uden at skulle gå i banken.

Vi beviste i løbet af et halvt år, at vi havde brug for et erhvervslokale, så vi flyttede halvdelen af lejligheden ind i 42kvm fede lokaler i Helsingør Erhvervspark.

Vores lettere elegante møbler og hardware blev byttet ud løbende, som vi havde i overskud. Fra tomme lokaler til medarbejdere og praktikanter.

Hey Jonathan, vi har fandme fået lokalerne, det er alt for f*cking vildt! Giv mig lige et kald, når du hører beskeden!

Muligheden om at få et lokale på Kronborg dukkede pludselig op, og vi fik vores drømmelokaler – også selvom pladsen ville blive træng, hvis vi skulle være mere end seks medarbejdere.

På det tidspunkt var det jo først om et par år, det blev en realitet. Så skete det fantastiske – vi vandt Hamlets Talentpris 2018 🏆og de næste par måneder gik kun med møder med nye kunder.

Så blev vi seks medarbejdere, og det blev hurtigt til ti. I den periode sidder vi meget tæt, og det er skam hyggeligt nok, men det holder ikke.

Sommeren 2019 får vi muligheden for at mere end tredoble vores m2, så vi får tre lokaler ekstra til vores 12 medarbejdere, og har nu det vi drømte om siden vi startede i 2015.

Det var dog vores 10 års plan. At det så kan gøres på 5 år kendetegner vores virksomhed meget godt 😉

Tak til alle, som har været med så langt! Vi glæder os til at tage hul på det nye årti sammen med jer og glæder os til at sige hej til nye kunder og medarbejdere. Så det er tid til…

Vi tager hul på et nyt kapitel

Forandring er nemlig en god ting – det giver nye muligheder!

Farveinddeling

Vores virksomhed er opdelt i fire forretningsområder

Programmering

#e81b5b

#b71a64

Virksomhed

#1677df

#0f5db1

Markedsføring

#31d038

#22a445

Design

#ebc51b

#df9213

Typography

Montserrat

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z

Muli

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z

TOP SECRET

Hvordan ser fremtiden så ud?

Januar – Marts

  • Vi kigger på muligheder for et lille lokale i Hillerød
  • På jagt efter nye passionerede medarbejdere
  • Undersiderenovering på egen hjemmeside
  • Tilpasning af projektoversigt processen
  • Indsamling af flere anbefalinger fra vores kunder
  • Kickstart af egen Facebook, LinkedIn og Instagram

April – Juni

  • Åbne vores lille Hillerød-afdeling
  • Medarbejder all-day workshop
  • Åbent hus og reception
  • Nye metoder og skabeloner til tilbudsgivning
  • Opkvalificering af markedsføringskompetencer
  • Praktikant søges til Hillerød

Juli – September

  • Lancering af hemmeligt projekt
  • Hjemmesiden oversættes til engelsk

Oktober – December

  • Store bage- og julegaveindpakningsdag

Skal 2020 være året du skifter bureau?

Start projektoversigt